Beautiful Nerdy <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3773244011002835472\x26blogName\x3dA+Tale.Story.Fact.Fiction.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://newnurul.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://newnurul.blogspot.com/\x26vt\x3d-4386973492196124864', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
NHAMIZAHJ
Muse
InstaG
Way Out
Credits
+ follow Dashboard
BAGAI KAN JATUH DITIMPA TANGGA..(T,T)
Tuesday 26 June 201205:04

Assalamualaikum  dan apa  khabar  semua?

Hurm... Pernah tak korang  menghadapi  saat   yang  sangat sukar?

Bila  cubaan  datang melanda dan apabila  semua  yang  korang  harap kan tidak menjadi?

Mesti  bengang  kan?

Macam  tue jugak  lah  yang saya rasakan  sekarang  nie..

Masalah datang  bertimpa-timpa..

Ada  masalah  dalaman  keluarga..

Abang  sepupu  saya  pula  sedang  kritikal  di hospital..  Sampai  ada yang   cakap  "sudah  tidak  ada harapan  untuk dia  lagi.."   Siapa   yang  tidak  risau.

Kebelakangan  nie  tiada  air..

Dan  gara-gara  kempunan  Maggi  (agaknya  lah),  agak  teruk juga  kaki saya.
Sukar  nak explain sebenarnya.  Tadi  masa tengah  ambil  kain di jemuran, tiba-tiba saja... Lulut  lari  tempo dan  saya  jath terjelepok.

Mak  aiii!!!  Ingatkan  kaki  saya   sudah  patah.. Tpi  cemas  pula   bila tengkorak  lutut   lari  dari zone dia. Cepat-cepat   saya masuk  dalam  rumah.  Nasib  baik  GG  dan BB  sampai tepat  pada masanya Dorang  hairan  bila  nampak saya  menangis.  (sebab sakit  sangat   lah!)


Cepat-cepat  dorang  urut  lutut   saya   dan  dorang  sangat   risau.  Apa   tidaknya,  sampai  kakak dorang menangis.  Bila Wawan  sampai  jer, tanpa  banyak  soal   dia  pun  check  kaki  kakak   dia   untuk  pastikan  kakak  dia  okay  atau  tidak.

Mula-mula  dorang   nak   suruh   parents   untuk   pulang  rumah. Tapi  tak  mau   lah  susahkan  diorang  pula. (>"<)

Tapi  memang  sakit   sangat  lah!  Tapi  boleh   online  pula  kan?

"Eh?  Orang  sakit   tengok  Running  Man?"

Hahahaha!!!~

Tapi  ada  juga sesuatu   yang  mengganggu  fikiran  saya. Jiwa  kacau~


Bila   difikirkan  balik, mungkin  ini  adalah  dugaan  Allah  untuk saya  kan?  Jadi bila   dugaan  bertimpa, tidak  lah   teruk  sangat  bila  ingat  Allah  sentiasa  bersama  kita.

Dan  semoga Allah  beri  kesembuhan  kepada sepupu  saya. Syafakallah!! Aaamiin!!!




Dan  teruskan  tersenyum! (^,~)



0 What's Your Comment?